۸ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱

امام‌جمعه گرمسار:

دشمنان آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد

دشمنان آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد

گرمسار – امام‌جمعه گرمسار، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول ۴۰ سال انقلاب، گفت: دشمنان آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور می‌برند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و بابیان اینکه نهم دی‌ماه پیام واضحی برای دشمنان انقلاب اسلامی ایران و مسئولان این نظام به همراه داشت که هرساله در این روز با حضور گسترده مردم در راهپیمایی و تجمع باشکوه سالروز۹ دی به دشمنان و مسئولان یادآوری می‌شود، تأکید کرد: حضور مردم نشان می‌دهد که همیشه پای انقلاب و آرمان‌هایش هستند.

وی بابیان اینکه دشمنان توهم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را باید با خود به گور ببرند، تصریح کرد: دشمنان و فتنه‌گران در این نظام نباید با تعداد حداقلی مخالفان انقلاب قضاوت کنند چراکه مردم ایران پای انقلاب و آرمان‌ها و اعتقاد انقلابی و اسلامی خود ایستاده‌اند.

رعایت خطوط قرمز ملت ایران

امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه ملت ایران بر سر عقاید و خطوط قرمز خود باکسی شوخی ندارند، گفت: این ملت هرگز به دشمنان و فتنه‌گران اجازه تعدی از این خطوط قرمز را نمی‌دهند، درواقع ۹ دی خط قرمزهای انقلاب اسلامی ایران را برای دشمنان آن ترسیم کرد.

آرامی افزود: بی‌حرمتی به امام خمینی(ره) و سالار شهیدان(ع) از سوی ملت ایران پذیرفته نیست و درجایی که سخن از عقاید و آرمان‌های انقلابی و اسلامی در میان است مردم در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیام‌های سالروز نهم دی‌ماه برای مسئولان این نظام خاطرنشان کرد: مسئولانی که دلدادگی به غرب دارند و آرزوی تغییر سیاست‌های کلی نظام رادارند باید بدانند مردم پایبند ارزش‌های اسلامی خود هستند.

ضرورت ایستادگی مردم با بصیرت و هوشیاری

امام‌جمعه گرمسار بابیان اینکه در این عرصه اقشار مختلف مردمی به‌ویژه جوانان باید هوشیارتر از گذشته باشند، ابراز داشت: ملت ایران به‌ویژه جوانان باید با بصیرت در مقابل فتنه افکنی‌های دشمنان ایستادگی کنند که به اصل نظام لطمه وارد نشود.

آرامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تلاطم‌های موجود در بازار کسب‌وکار بیان کرد: در جنگ اقتصادی که دشمن علیه ایران راه‌اندازی کرده باید به گونه‌ای رفتار کنیم که ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم لذا مشکلات گرانی در کشور وجود دارد و رفع این معضل مطالبه به حق مردم محسوب می‌شود که باید از مسئولان دولت پیگیری شود لیکن نباید آن را با اصل نظام ارزیابی کرد.

کد خبر 4498272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha