۸ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۵۴

امام جمعه موقت کاشان:

۹ دی از عبرت آمیزترین فصول تاریخ انقلاب اسلامی است

۹ دی از عبرت آمیزترین فصول تاریخ انقلاب اسلامی است

کاشان - امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی از عبرت آمیزترین فصول تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علی احتشام در گفت و گو با خبرنگار مهر  اظهار داشت: ۹ دی یکی از عبرت آمیزترین فصول تاریخ انقلاب اسلامی بود که باید همواره احیا و بهترین بهره برداری از آن انجام شود.

وی ضمن اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود: آنچه مسلم است فتنه ای که در انتخابات ۸۸ توسط دشمن تقویت و تاکید می شد اصل انقلاب و آرمان های امام و شهدا را نشانه گرفته بود و حضور مردم در صحنه و حمایت از ولی فقیه موجب عدم سقوط نظام شد.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه ملت ایران در دفاع از آرمان های اصیل انقلاب سنگ تمام گذاشتند، ابراز داشت: ملت ایران توانست فتنه ای را که دشمن به آن چشم دوخته بود کور کند و یک بار دیگر دنیا متوجه شد انقلاب کبیر اسلامی با کف های روی آب قابل از بین بردن نیست.

احتشام با بیان اینکه باید ماجرای ۹ دی به عنوان ماجرایی عبرت آموز و الهام بخش یاد شود، گفت: لازم است مردم از ارکان انقلاب دفاع کرده و افرادی که تحت عنوان آزادی خنجر از پشت به ملت می زنند را به همگان معرفی کنیم، سکوت روا نداشته و برای دفاع از امام راحل و شهدا سنگ تمام بگذاریم.

کد خبر 4498439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha