۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

نظام پزشکی استان البرز در ۵۵ رشته پروانه صادر می‌کند

نظام پزشکی استان البرز در ۵۵ رشته پروانه صادر می‌کند

کرج - معاون فنی و نظارتی سازمان نظام پزشکی استان البرز گفت: نظام پزشکی استان البرز در ۵۵ رشته پروانه صادر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نمایی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی خبری، اظهار کرد: مراکز تصویربرداری استان البرز بیش از ۵۰ میلیارد تومان و آزمایشگاه‌ها بیش از ۲۵ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار هستند.

وی با اشاره به اینکه قیمت لوازم و تجهیزات پزشکی بسیار بالا رفته است، افزود: در برخی موارد بیمارستان‌ها ناچار هستند وام بگیرند تا بتوانند حقوق کارکنان خود را تأمین کنند.

معاون فنی و نظارتی سازمان نظام پزشکی استان البرز بابیان اینکه بیمه‌های پایه بالای یک سال است به بیمارستان‌ها بدهکار هستند، گفت: اگر هم مبلغی را پرداخت کردند به‌طور مثال ۶۰ درصد بیمه تأمین اجتماعی معوقه فرودین امسال را پرداخت کرده و مابقی آن مانده است با توجه به اینکه این بیمه‌ها کسورات نیز هم می‌زنند.

نمایی با اشاره به اینکه استان البرز از محروم‌ترین استان‌های کشور ازنظر خدمات درمانی است، عنوان کرد: بیش از ۱۵ ماه است پزشکان ما مطالباتشان را  دریافت نکرده‌اند.

وی تأکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری هیچ بیماری به‌جز بیماری خود نباید دغدغه دیگری داشته باشد که متأسفانه این مهم وجود ندارد و بیمه‌ها به مراکز درمانی استان البرز بدهکار هستند.

معاون فنی و نظارتی سازمان نظام پزشکی استان البرز بابیان اینکه نظام پزشکی البرز در ۵۵ رشته پروانه صادر می‌کند، گفت: سه هزار و ۵۰۰ پزشک در کرج در حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 4500383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha