۱۱ دی ۱۳۹۷، ۸:۳۶

۲ نفر از کارکنان میراث فرهنگی استان سمنان بازداشت شدند

۲ نفر از کارکنان میراث فرهنگی استان سمنان بازداشت شدند

سمنان - دو نفر از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان به علت آنچه توسط مقامات قضایی استان «برخی تخلفات» گفته شده، بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو نفر از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان به علت آنچه مقامات قضایی برخی تخلفات می‌نامند ظهر دوشنبه دستگیر و برای توضیحات به دستگاه قضا ارجاع داده شدند همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز برای توضیحات در این باره فراخوانده شده اما اتهامی درباره وی مطرح نشده است.

شنیده شده برخی تخلفات مالی، موضوع این دستگیری‌ها بوده است.

شامگاه گذشته نیز خبری از سوی حیدر آسیابی دادستان استان سمنان در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که در آن توضیح داده بود: دو نفر از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان به علت برخی تخلفات بازداشت شده‌اند اما جزئیات بیشتر این خبر از طریق روابط عمومی دادگستری به‌زودی اعلام می‌شود، در حال حاضر اتهامی متوجه محمد جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیست و تاکنون تفهیم اتهامی برای او انجام نشده است.

دادستان استان سمنان شش ماه پیش نیز با به سرانجام رساندن پرونده مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان سمنان نشان داد درباره تخلفات اداری و مالی هیچ مماشاتی را به‌عمل نخواهد آورد.

این دومین مورد برخورد با کارکنان دولت در یک‌سال اخیر است که رسانه‌ای می شود.

کد خبر 4500894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha