۱۴ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۴۱

استاندار اردبیل خبر داد؛

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی دولت در پایاب سد خداآفرین

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی دولت در پایاب سد خداآفرین

بیله‌سوار - استاندار اردبیل گفت: دولت در حوزه پایاب سد خداآفرین و قشلاق دشت بیله‌سوار نزدیک به هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر جمعه در دیدار با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قشلاق دشت و جعفرآباد بیله‌سوار تصریح کرد: ۲۷ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در شهرستان بیله سوار قرار داشته و دولت سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی را در این منطقه انجام داده است.

وی افزود: در سال جاری نزدیک به پنج هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در قالب شرکت‌های تعاونی به مردم واگذار شده که با مجهز شدن به سیستم‌های آبیاری به زیر کشت محصولات می‌روند.

استاندار اردبیل اشتغال را از جمله مهمترین دغدغه‌های دولت دانست و یادآور شد: با توجه جدی دولت به پایاب خداآفرین و دیگر طرح‌هایی که از ظرفیت‌های مناسب اقتصادی، صنعتی و کشاورزی برخوردار هستند اشتغال‌زایی مورد نظر امکان‌پذیر خواهد شد.

بهنام‌جو به دیگر برنامه‌های مهم اجرایی در شهرستان بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام پذیرفته در شهرستان بیله‌سوار و جعفرآباد دو مورد از طرح‌های صنایع تبدیلی به زودی راه‌اندازی خواهند شد و در این خصوص مقدمات ایجاد صنایع تولیدی پوشاک نیز فراهم می‌شود.

وضعیت راه‌های اردبیل مطلوب نیست

وی اضافه کرد: مشکلاتی از قبیل بهبود جاده‌ها، آب شرب روستایی، بهداشت و درمان و دیگر کمبودهای مهم استان در سفر رئیس جمهوری به اردبیل مطرح خواهد شد تا در این خصوص اعتبارات مناسبی دریافت شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: وضعیت راه‌های اردبیل مطلوب نبوده و باید تلاش کنیم تا در کنار ایمن‌سازی جاده‌ها در حوزه بهسازی و روان‌سازی ترافیک نیز اقدامات شایانی انجام پذیرد.

کد خبر 4503908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha