۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۴۲

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

۵۹ واحد فناور در پارک علم و فناوری اردبیل مستقر شدند

۵۹ واحد فناور در پارک علم و فناوری اردبیل مستقر شدند

اردبیل - رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ۵۹ واحد فناوری و ۴۰ فعال حوزه استارت‌آپ در پارک علم و فناوری این استان استقرار یافته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالقیوم قلی‌پوری عصر شنبه در نشست تبیین و اطلاع‌رسانی پنجمین رویداد شتاب اردبیل تصریح کرد: با اذعان کارشناسان و محققین خروجی به دست آمده از رویدادهای پارک علم و فناوری بسیار ارزشمند بوده تا با ارائه مشوق‌های لازم و عملیاتی ساختن ایده‌های برتر کسب و کارهای شناسایی شده به اشتغال پایدار و رونق تولید کمک کنند.

وی بر ضرورت حمایت همه جانبه از واحدهای فناور استان اردبیل تاکید کرد و افزود: با وجود اینکه پارک علم و فناوری از سال ۹۶ موفق به دریافت ردیف بودجه شده است، با حمایت‌های مضاعف دولت شاهد بالندگی بیشتر مجموعه‌های علمی و فناوری استان خواهیم بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: برای حمایت از واحدهای فناور و استارت‌آپ‌ها و سایر طرح‌های مرتبط با مجموعه پارک علم و فناوری، در سال ۹۶ برای این سازمان بودجه ۸۶۰ میلیون تومانی درنظر گرفته شده بود که در سال ۹۷ این میزان از اعتبارات در سطح کشور به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

 قلی‌پوری ادامه داد: برای سال آتی اعتبار درنظر گرفته شده این مجموعه در سطح کشور پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده و پیش‌بینی‌های اولیه حاکی از این است که در سخت‌ترین شرایط نسبت به منابع مالی سال گذشته از تخصیص منابع بهتری بهره‌مند شویم.

وی افزود: ردیف بودجه عمرانی پارک علم و فناوری نیز با افزایش مناسبی همراه شده تا از اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان دست یابیم.

کد خبر 4504779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha