۱۶ دی ۱۳۹۷، ۹:۲۲

لاهوتی در تشریح جلسه فراکسیون مستقلین:

برای تصمیم‌گیری درباره بودجه‌ ۹۸ بصورت فراکسیونی عمل می‌کنیم

برای تصمیم‌گیری درباره بودجه‌ ۹۸ بصورت فراکسیونی عمل می‌کنیم

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس از بررسی چند راهکار این فراکسیون برای بودجه سال آینده در جلسه صبح امروز خبر داد.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه صبح امروز(یکشنبه) این فراکسیون اظهارداشت: ما امروز جلسه ای با مسئولان مرکز پژوهش های مجلس داشتیم تا یک راهبرد اساسی درباره بودجه سال ۹۸ در نظر بگیریم، چرا که برخلاف سال های گذشته، امسال می‌خواهیم درباره بودجه به صورت فراکسیونی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه چند پیشنهاد در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ادامه داد: یکی از مباحث صورت گرفته این بود که ۱۴ میلیارد دلار، ارز یارانه‌ای ۴۲۰۰ تومانی در بودجه ۹۸ برای کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است و می خواهیم بررسی کنیم که آیا باید این روش را دنبال کنیم یا خیر و از سوی دیگر چرا این ارز یارانه ای اثر خود را بر بازار نگذاشته است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از بحث هایی که مطرح شد این بود که اگر فروش نفت در سال آینده کاهش یابد و به یک میلیون بشکه برسد، برای رفع کسری بودجه چه اقداماتی باید انجام دهیم.

وی بیان کرد: همچنین از دیگر مباحث صورت گرفته این بود که در کجا هزینه های جاری دولت را کاهش دهیم و در چه زمینه هایی منابع جدید ایجاد شود.

لاهوتی خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که در جلسه روز سه شنبه هم این مباحث با حضور مسئولان مرکز پژوهش های مجلس مجددا مورد بررسی قرار گیرد تا به ارزیابی نهایی در این باره برسیم.

کد خبر 4504960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha