۱۶ دی ۱۳۹۷، ۲۳:۰۹

فرماندار هشترود:

دانش آموزان مدارس در هشترود باید مشارکت‌جو باشند

دانش آموزان مدارس در هشترود باید مشارکت‌جو باشند

هشترود- فرماندار هشترود گفت: دانش آموزان مدارس در هشترود باید مشارکت‌جو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان شامگاه امروز یک شنبه در جمع مدیران آموزش و پرورش بخش نظرکهریزی گفت: برنامه ‌ریزی‌های آموزشی باید در راستای تربیت نیروی انسانی متناسب با نیازهای منطقه باشد.

وی با بیان اینکه حساسیت آموزش و پرورش بیشتر از سایر دستگاه‌هاست ادامه داد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور می‌باشد، فعالیت در حوزه‌های دیگر بدون توسعه در آموزش و پرورش موثر نیست چرا که نیروی انسانی آموزش دیده می‌تواند موجب اصلاح و رشد جامعه خود شود.

وی افزود: اگر سیاست‌گذاری‌ها کلان در کشور بگونه‌ای بود که نهاد آموزش و پروش در اولویت می‌بود شاهد وضعیت به مراتب بهتر در سایر حوزه‌های اجتماعی بودیم بگونه‌ای که بشرط فراهم شدن امکانات، ۸۰ درصد از مشکلات اجتماعی قابل حل در آموزش و پرورش است.

فرماندار هشترود با طرح این مسئله که دانش آموزان باید مشارکت‌جو باشند گفت: در تمامی جوامع که اعتماد و مشارکت توامان وجود داشته باشد مردم در آرامش زندگی می‌کنند و جامعه برخوردار از شاخص‌های توسعه خواهد بود از این رو تلاش در راستای آموزش مشارکت و نهادینه کردن آن باید جز اولویت‌های اداره آموزش و پرورش باشد، مشارکت مالی جز کوچکی از مشارکت است.

وی همچنین با بیان اینکه مجموعه‌های دولتی باید در راستای پیروی از سیاست‌های دولت حرکت کنند افزود: حرکت در این راستا به معنای احترام گذاشتن بر رای و نظر مردم است که در انتخابات به شعارها و سیاست‌های دولت رای داده‌اند.

امینیان با تاکید بر اینکه جهت‌گیری‌های آموزشی باید براساس سیاست های آمایش منطقه‌ای باشد گفت: لازم است در برنامه‌ریزی‌های خود توجه جدی به تربیت نیروی انسانی مورد نیاز متناسب با نیازهای منطقه داشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه رئیس جدید آموزش و پرورش نظرکهریزی نیرویی توانمند و باتجربه است ابراز امیدواری کرد حضور حسن‌زاده در بخش نظرکهریزی باتوجه به اینکه منطقه‌ای محروم بوده و لازم به توجه‌های جدی است موجب ارتقا و بهبود وضعیت آموزش و پرورش منطقه شود.

کد خبر 4505858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha