۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۵

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خبر داد:

۱۶۹واحد فناور در خراسان جنوبی فعال است/فضای استقرار مشکل پیش رو

۱۶۹واحد فناور در خراسان جنوبی فعال است/فضای استقرار مشکل پیش رو

بیرجند_مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از فعالیت ۱۶۹ واحد فناور در این استان خبر داد و گفت: مهمترین چالش پیش روی مراکز رشد در خراسان جنوبی فضای استقرار واحدهای فناور است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل هوشیار مقدم ظهر دوشنبه در بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۳۵ واحد فناور آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بیان کرد: حوزه بندی موضوعی این واحدها شامل مواد، الکترونیک،سلامت،کشاورزی it، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و معادن است.

هوشیار مقدم ادامه داد: در حال حاضر در خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، قاین،طبس و فردوس مرکز رشد وجود دارد که در این مراکز و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ۱۶۰ واحد فناور وجود دارد.

وی افزود: واحدهای فناور چهار مرحله پیشرو، رشد و رشد یافتگی را طی می کنند که در همه این مراحل از منظر تسهیلاتی نیز مورد حمایت قرار می گیرند که این تسهیلات از ۱۲۰ میلیون تومان تا بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است.

مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یادآور شد: مهمترین چالش پیش روی مراکز رشد در خراسان جنوبی فضای استقرار واحدهای فناور است که امیدواریم با حمایت متولیان این مشکل رفع شود.

هوشیار مقدم گفت: هر فرد حقیقی و تیم فناور که ایده فناورانه که قابلیت ارائه در بازار را داشته باشد از جنبه هایی چون دفتر کار،کارگاه، مشاوره و تسهیلات حمایت می شود.

کد خبر 4506483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha