۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲

فرمانده انتظامی استان کردستان:

کشف ۶۳ گوشی همراه قاچاق در سقز/۳۱۵ بسته توتون قاچاق کشف شد

کشف ۶۳ گوشی همراه قاچاق در سقز/۳۱۵ بسته توتون قاچاق کشف شد

سنندج - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: یک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی یک عملیات پلیسی در شهرستان سقز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی کردستان، سردار علی آزادی اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی خودروی سواری ریو حامل گوشی تلفن همراه قاچاق شدند که با هماهنگی مراجع قضائی خودروی مورد نظر در محور سقز به دیواندره مشاهده و طی یک تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو ۶۳ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله را بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودروی مورد نظر در این عملیات، ادامه داد: در همین راستا پرونده قضائی تشکیل و متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

آزادی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف ۳۱۵ بسته توتون قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان سروآباد خبرداد و بیان کرد: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سروآباد حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید کریمی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۳۱۵ بسته توتون قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش توتون های قاچاق را بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، یادآور شد: در همین رابطه پرونده تشکیل و راننده به همراه خودرو تحویل مراجع ذیصلاح شد.

کد خبر 4507388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha