۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۰۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۹۸ هزار مورد بازرسی بازار در استان قزوین انجام شده است

۹۸ هزار مورد بازرسی بازار در استان قزوین انجام شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با ۹۸ هزار مورد بازرسی از بازار و صنوف مختلف تاکنون ۵۷۲۰ فقره پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور منوچهر حبیبی معاون استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در استانداری برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از مصوبات جلسه گذشته و پیگیری های انجام شده،اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال  ۹۸ هزار بازرسی درسطح استان توسط بازرسان سازمان صمت در راستای تنظیم بازار انجام شده و در این راستا تعداد ۵۷۲۰ پرونده تشکیل و برای  صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۹۰ گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت، نیروی انتظامی و نهادهای نظارتی استان انجام شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان در ادامه از تنظیم ۳۸۰ صورتجلسه کشف قاچاق و ۴۷۵ پرونده تخلف نانوایی ها و ۱۱۵ واحد پتروشیمی به دنبال اعلام وزارت صمت خبر داد که در هفته گذشته مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است.

وی همچنین ضمن تقدیر از همکاری مردم در گزارش تخلفات موجود در سطح بازار گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۴ هزار گزارش مردمی دریافت شده که از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده موارد تخلف آنها را با شماره تلفن ۱۲۴ درمیان بگذارند و اطلاع دهند.

کد خبر 4508503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha