۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۴۲

رئیس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ عنوان کرد:

پیش بینی برگزاری ۴۰۰جلسه سخنرانی همزمان باایام فاطمیه درکبودرآهنگ

پیش بینی برگزاری ۴۰۰جلسه سخنرانی همزمان باایام فاطمیه درکبودرآهنگ

کبودرآهنگ - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: ۴۰۰ جلسه سخنرانی همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان کبودرآهنگ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا ظهر چهارشنبه در جمع مبلغان گفت: طبق برنامه ریزی ها ۴۰۰ جلسه سخنرانی همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان کبودرآهنگ برگزار می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: در ایام فاطمیه اندوه مسلمین و شیعیان در برپایی مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پرشورتر می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا افزود: مردم شهرستان کبودرآهنگ با برپایی مجالس خانگی و سوگواری و سخنرانی، یاد مظلومیت حضرت زهرا(س) را زنده نگه می دارند.

وی تصریح کرد: در برنامه های روضه خوانی در هیئات مذهبی و مساجد و خانه ها، مبلغین مستقر و هجرت و بومی شهرستان موضوعاتی چون اهمیت نماز، امر به معروف و نهی از منکر، قرائت قرآن، دلایل شهادت حضرت زهرا(س) و زندگی حضرت فاطمه (س) وسرنوشت خاندان رسول الله بعد از شهادت مظلومانه آن حضرت را بررسی و تبیین می کنند.

وی بابیان اینکه ایام فاطمیه فرصتی برای معرفی و تبیین فضائل شخصیتی بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) برای عموم مردم بویژه نسل جوان است، گفت: باید از ظرفیت مبلغان برای ترویج فرهنگ فاطمی استفاده کرد.

کد خبر 4515155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha