۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان خبرداد:

کشف ۵۵ کیلوگرم حشیش/ سه قاچاقچی دستگیر شدند

کشف ۵۵ کیلوگرم حشیش/ سه قاچاقچی دستگیر شدند

سنندج - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان از کشف و ضبط ۵۵ کیلوگرم حشیش خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر به طور ماهرانه در دو دستگاه خودروی سواری جاسازی شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرامرز شاکری صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کردستان، اظهارداشت: با تلاش و کار اطلاعاتی نیروهای انتظامی، سه قاچاقچی مواد مخدر حشیش در این استان شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مواد مخدر استان کردستان ۵۵ کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کرده و دستگیرشدگان در این رابطه را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان ادامه داد: این مقدار مواد مخدر به طور ماهرانه در دو دستگاه خودروی سواری جاسازی شده بود که با هوشیاری نیروهای انتظامی کشف و ضبط شد.

شاکری یادآور شد: نیروی انتظامی از ابتدای امسال تاکنون در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، ۸۰۵ طرح در استان اجرا کرده که در این مدت ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: دستگیری متهمان مواد مخدر در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

کد خبر 4515529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha