۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲

مجله مهر گزارش می‌دهد؛

«نوشیدنی با گرد طلا» تفریح جدید لاکچری‌ها!

«نوشیدنی با گرد طلا» تفریح جدید لاکچری‌ها!

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در یکی از فروشگاه‌های شهر تهران نوشیدنی حاوی گرد طلا و نقره به فروش می‌رسد.

مجله مهر: تفریحات عجیب و غریب پولدارها -یا به‌قول جوانان امروزی: لاکچری‌ها- هر از چندگاهی فضای مجازی را درگیر خودش می‌کند.همین چند سال پیش بود که بستنی با روکش طلا در رستوران برج میلاد تیتر یک رسانه ها شده بود.

به گفته مسوولین وقت این رستوران ۲ گرم ۳۰ سوت طلای خوراکی در این بستنی استفاده می‌شود. البته این طلای خوراکی فقط در کشور آلمان تولید می‌شود و باید وارد کشور می شد و علاوه بر این بخشی از ظروف این بستنی را از خارج کشور وارد می کردند.

در آن زمان، این اولین مورد از هزینه‌های بیهوده‌ای بود که رسانه‌ای می‌شد و هنوز تا این اندازه، خوی اشرافی‌گری در طبقات متوسط و حتی لایه‌های پایین جامعه نفوذ نکرده بود.

آن روزها اعلام شد که  تا آن روزها در سایر کشورها فقط از پودر طلا استفاده می‌شده است، اما ایران دومین کشور است که از برگه طلا استفاده می‌کند و پس از آن اعلام شد کسانی که می‌خواهند بستنی طلا را میل کنند باید یک روز قبل سفارش دهند، چرا که ساخت این بستنی یک روز طول می‌کشد!

حالا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود یک نوشیدنی با محتوای گرد نقره و طلا در فروشگاهی در خیابان پاسداران تهران است! بعد از بستنی با گرد طلا، گوشت کیلویی ۹۰۰ هزار تومان گاوهایی که ماساژ داده اند و گوشتشان ترد شده است. این سومین بار است که فضای مجازی و به طبع افکار عمومی در جامعه متشنج می شود.

در این روزها که بسیاری از مردم شهر در صف خرید گوشت‌های برزیلی آن هم با کارت ملی ساعت‌ها می‌ایستند، فروش و انتشار چنین اجناسی، شکاف طبقاتی را بیش از هر زمان دیگری بیشتر می‌کند.

کد خبر 4517454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha