۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۴۸

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بهره برداری از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر سال جاری

بهره برداری از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر سال جاری

یاسوج- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز فیلی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه نشست شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران، افزود: با اولویت مسکن مهر، پیگیری مصوبات در قالب این جلسه انجام گرفت و برنامه ریزی هایی نیز برای تسهیل در بهره برداری از واحد ها انجام شد.

فیلی با بیان اینکه بیش از ۵۱۱۶ مسکن مهر در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر با محوریت شهرهای دوگنبدان، دهدشت و یاسوج، مراحل مختلف تحویل، ساخت و تکمیل را گذرانده است، ابراز داشت: ۱۶۷۰ واحد مسکن مهر در استان بلاتکلیف بود.

وی افزود: این واحد ها به علت عدم نصب کنتورهای آب، گاز، برق و مخابرات، مشکلات زیرساخت محیط اطراف و ... به بهره برداری نرسیده بودند.

فیلی گفت: در همین راستا، با اقدامات انجام شده و تجهیز خدماتی، از مجموع ۱۶۷۰ واحد، بهره برداری و تحویل ۱۲۰۰ واحد طی ایام دهه فجر انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه برنامه ریزی برای تحویل سایر واحدها تا پایان خرداد ماه ۹۸ عملیاتی می شود، عنوان داشت: طی جلسات برگزار شده و بر اساس گزارشات، پیشرفت های مناسبی در حوزه تکمیل خدمات رسانی انجام شده است.

فیلی گفت: همچنین بعد از تکمیل و تحویل، خدمات رسانی توسط شهرداری ها نیز مورد تاکید قرار گرفته و در بخش روشنایی محوطه ها و ارتقای فضای سبز مناطق هدف نیز اقدامات لازم انجام می شود.

وی افزود: با تحقق این اقدامات، پرونده کاری مسکن مهر استان تا پایان خرداد ماه سال ۹۸ ‌بسته خواهد شد.

کد خبر 4520783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha