۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۵۸

استاندار البرز:

حادثه بوئینگ ۷۰۷ نباید در پروازهای فرودگاه پیام اختلال ایجاد کند

حادثه بوئینگ ۷۰۷ نباید در پروازهای فرودگاه پیام اختلال ایجاد کند

کرج - استاندار البرز با اشاره به اینکه جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در حال بررسی است، گفت: این حادثه نباید در استمرار پروازهای مسافری و باری فرودگاه پیام اختلال ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر شنبه در جریان بازدید رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مقامات سازمان هواپیمایی کشور از فرودگاه بین‌المللی پیام، اظهار کرد: هزینه زیادی در فرودگاه پیام انجام داده است.

وی اضافه کرد: اقدامات فراوانی به‌عمل‌آمده است تا فرودگاه پیام به مسافری ارتقا یابد باند فرودگاه، سیستم ناوبری، سالن‌های مختلف ترانزیت و تمام زیرساخت‌ها فراهم‌شده است.

استاندار البرز گفت: همچنین این فرودگاه با توجه به حجم رفت‌وآمدها می‌تواند به‌عنوان یک پدافند غیرعامل و فرودگاه بین‌المللی در استان محسوب شود.

شهبازی با تأکید بر اینکه مردم استان البرز سالیان زیادی تقاضای داشتن چنین فرودگاهی را داشته‌اند، گفت: با توجه به جمعیت البرز این فرودگاه می‌تواند هم ازلحاظ مسافری و هم ازلحاظ باری به توسعه استان کمک فراوانی کند.

وی در بخش دیگری به حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش در فرودگاه فتح، گفت: جعبه سیاه این هواپیما در حال بررسی است و به‌محض دریافت اطلاعات در اختیار قرار داده خواهد شد، اما این حادثه نباید استمرار پروازهای مسافری و باری را در فرودگاه پیام را مختل کند.

کد خبر 4523982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha