۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷

فرمانده انتظامی کردستان خبرداد:

کلاهبردار و جاعل سند در بانه دستگیر شد

کلاهبردار و جاعل سند در بانه دستگیر شد

سنندج - فرمانده انتظامی کردستان گفت: فردی که با جعل سند اقدام به کلاهبرداری دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کرده بود در بانه شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی آزادی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مهر از شناسایی و دستگیری جاعل اسناد و کشف کلاهبرداری ۲.۵ میلیارد ریالی از شهروندان بانه ای خبرداد و اظهارداشت: در این راستا یک نفر دستگیر شد.

وی افزود: در پی مراجعه دو شهروند به پلیس اگاهی شهرستان بانه و اعلام این موضوع که فردی با جعل قولنامه اقدام به کلاهبرداری کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان ادامه داد: ماموران با بررسی اسناد و مدارک و اقدامات پلیسی فرد کلاهبردار شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

آزادی یاداور شد: متهم در جریان تحقیقات در اعترافات خود بیان کرد با قولنامه جعلی در قبال خرید زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع در یکی از شهرهای استان کردستان, دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از انجام تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و بیان کرد: شهروندان در هنگام تنظیم اسناد مراقب افراد کلاهبردار باشند و در صورت وقوع این حوادث از طریق ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

کد خبر 4525924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha