۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۲

زدا در پاسخ به مهر:

۱۵۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکاریم

۱۵۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکاریم

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: مراکزی که از ما طلب دارند نگران نباشند، چرا که ما طلبکاری هستیم که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم، در حالی که ۵ تا ۶ هزار میلیارد بدهکاریم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در مورد مطالبات مراکز طرف قرارداد در پاسخ به خبرنگار مهر گفت: مراکزی که از ما طلب دارند نگران نباشند، چرا که ما طلبکاری هستیم که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم، در حالی که ۵ تا ۶ هزار میلیارد بدهکاریم و به همین دلیل جای هیچ نگرانی نیست و ما این بدهی ها را پرداخت می کنیم.

وی گفت: چندین پروژه را در دست طراحی داریم که به هر طریقی از خجالت دوستان دربیاییم و حقشان را پرداخت کنیم، به طوری که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده اعتبار در اختیار استان ها قرار داده شده تا آنها مطالبات مراکز را به مرور پرداخت کنند به همین دلیل نمی توانیم رقم دقیق بدهی ها را عنوان کنیم.

زدا در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد بدهی کارفرمایان گفت: کارفرمایان ۱۲ هزار میلیارد تومان در بخش دولتی و خصوصی به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار هستند و ما دلمان نمی خواهد هر سال بخشودگی جرایم را اجرایی کنیم، چرا که آنها به تکلیفشان عمل نخواهند کرد.

وی گفت: پرداخت بدهی کارفرمایان هم به تولید داخلی و کارگران خود کمک می کند و هم به سازمان تأمین اجتماعی، بر همین اساس تا ۴-۳ سال آینده ما اجازه نمی دهیم بخشودگی جرایم اجرایی شود.

زدا تأکید کرد: کارفرمایان باید بدانند که تکالیف خود را با پرداخت بدهی ها انجام دهند.

کد خبر 4526086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha