نماینده مقام معظم رهبری در سوریه:

پیروزی های محور مقاومت زمینه ساز پایه گذاری تمدن نوین اسلامی است

پیروزی های محور مقاومت زمینه ساز پایه گذاری تمدن نوین اسلامی است

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه گفت: امروز مردم و ملت های محور مقاومت اسلامی و دنیا با آگاهی جدیدی مواجه است، و این به برکت پیروزی های مقاومت اسلامی، و شکست های دشمن صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله طباطبائی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه طی مصاحبه ای ضمن تشریح جزئیاتی در خصوص برگزاری چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه  بیان داشت: امروز مردم و ملت های محور مقاومت اسلامی و دنیا با آگاهی جدیدی مواجه است، و این به برکت پیروزی های مقاومت اسلامی، و شکست های دشمن صهیونیستی است.

وی ادامه داد: وظیفه ما این است که از این فرصت استفاده کنیم تا تمدن اسلامی را  بسازیم و پایه گذاری کنیم.

وی افزود: در راستای تحقق این امر واجب و مهم، این گردهمائی تلاش دارد تا  مجالی برای گفت گو و اظهار نظر علمای اسلام در مورد آینده جهان اسلام باشد.

لازم به ذکر است چهاردهمین همایش علمای اسلامی سوریه با حضور ۵۰۰ تن از علمای شیعه و سنی کشور های منطقه و جبهه مقاومت  در تاریخ چهارشنبه ۱۰ بهمن در  دمشق برگزار می‌شود.

آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عبدالستار السید وزیر اوقاف و شئون دینی سوریه سخنرانان اصلی این همایش خواهند بود.

این همایش به همت دفتر مقام معظم رهبری در سوریه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و وزارت اوقاف و شئون دینی سوریه برگزار می شود.

کد خبر 4527071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha