۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷

در گفتگو با مهر مطرح شد

داوری آنلاین هفتمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب

داوری آنلاین هفتمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب

مسئول دبیرخانه هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب از داوری آنلاین این دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با هدف توانمند سازی دانش آموزان و آشنایی نسل چهارم انقلاب با کارنامه سیاه پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.  

محمد رضاخانی مسئول دبیرخانه هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب به خبرنگار مهر گفت: برای به ثمر نشستن این انقلاب خون های زیادی نثار شده است که نمایشگاه «مدرسه انقلاب» بسیار خوب سختی‌های آن دوران را به نمایش می گذارد.

رضاخانی جشنواره مدرسه انقلاب را یک کار پژوهشی و منحصر به فرد دانست و گفت: مدرسه انقلاب تنها یک نمایشگاه نیست چراکه این طرح کارگاه آموزشی و سبک زندگی برای دانش آموزان است. این جشنواره به همت خود دانش آموزان برگزار می شود و چون خودشان مسئول برنامه هستند با مدیریت اقتصادی، نوآوری و خلاقیت بیشتری در کارهایشان مشاهده می شود.

رضاخانی خاطرنشان کرد: داوری مدرسه انقلاب یکی از حساس ترین ماموریت ها است که بعد از برگزاری مدرسه انقلاب صورت می پذیرد و داوری مدرسه انقلاب در چند مرحله است. در ابتدا هر شهرستان آثار برگزیده را برای استان ارسال می کند و استان، آثار منتخب را برای دبیرخانه ارسال می کند. امسال با تصمیم و سیاست گزاری هایی که در این راستا صورت گرفته است داوری نهایی مدرسه انقلاب به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

مسئول دبیرخانه هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب گفت: کارشناسان دبیرخانه مدرسه انقلاب به صورت ۲۴ ساعته در خدمت دانش آموزان هستند و پاسخگوی سوالات دانش آموزان پیرامون برگزاری مدرسه انقلاب هستند. حتی آثار برگزیده سال های پیش را در اختیار دانش آموزان علاقمندان قرار می دهند تا بتوانند با ایده گرفتن از کار آنها مدرسه انقلاب بسیار خوب و متمایزی را در کشور داشته باشند.

کد خبر 4527085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha