۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۱۷

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد؛

نیروی انتظامی در تمام حوزه ها جلب مشارکت مردمی را دنبال می کند

نیروی انتظامی در تمام حوزه ها جلب مشارکت مردمی را دنبال می کند

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی در تمام حوزه ها، جلب و افزایش مشارکت مردمی را به منظور کاهش آسیب ها و گسترش امنیت اجتماعی دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: طرح موضوع جلب مشارکت های مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی بر اساس فرمان و توصیه مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال ۹۵ کلید خورد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: براساس همین فرمان و توصیه رهبر معظم انقلاب، از مردم خواسته شد در بخش های مختلف نیروی انتظامی را با هدف ارتقای حوزه امنیت عمومی کمک کنند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در همین راستا نیروی انتظامی و وزارت کشور موظف  شدند تا ساختارهای لازم را تعریف کنند تا براساس آن ساختارها مردم بتوانند به حوزه انتظامی کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: نیروی انتظامی صرفا به دنبال جلب مشارکت های مالی مردم و خیران نیست، هرچند در این حوزه هم نیازمند کمک هستیم، اما در حوزه های مختلف همه اقشار مردم و خیران را دعوت به مشارکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا استادان دانشگاه‌ها در تخصص‌های مختلف همچون حوزه روانشناسی، جرم شناسی، جامعه شناسی و... می‌توانند بخشی از وقت اضافه خود را داوطلبانه به این حوزه اختصاص دهند تا با برنامه ریزی از تخصص ها بهره‌مند شویم و بتوانیم در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و حتی آموزش مدیران و فرماندهان با هدف ارائه خدمات استانداردتر به جامعه گام موثر برداریم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در هر بخشی که مردم احساس می‌کنند می‌تواند به نیروی انتظامی کمک کنند، پذیرای آنها هستیم تا بتوانیم با کمک‌ اقشار مختلف مردم در راستای ارتقای امنیت عمومی دستاوردهای بهتری کسب کنیم.

عزیزی عنوان کرد: طی چهار سال اخیر ازسوی مردم و خیرین ۱۰ میلیارد تومان در زمینه های مالی، تعمیر و نگهداری مقرها، خرید تجهیزات پلیسی شامل خودرو و موتورسیکلت و... در استان مرکزی به حوزه انتظامی کمک شده است.

کد خبر 4527548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha