۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۳۵

استاندار اردبیل:

۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل آماده واگذاری به بخش‌خصوصی است

۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل آماده واگذاری به بخش‌خصوصی است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و کشاورزان دارای طرح‌های توجیه اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: بخشی از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل با مطالعاتی که انجام شده آماده واگذاری به سرمایه گذاران بوده و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی بر ضرورت بهبود مسیرهای مواصلاتی استان برای بهره‌مندی از توسعه متوازن تاکید کرد و افزود: از اعتبارات استانی و ملی راه‌های روستایی تعمیر می‌شود و در نقاطی که به اعتبار بیشتری نیاز دارند منابع مورد نظر از محل سفر ریاست جمهوری تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در صورت تکمیل راه‌های ارتباطی شهر هشجین و روستای تابعه  دسترسی به مراکز شهرهای بزرگ راحت‌تر می شود، یادآور شد: با بهره‌برداری از این راه‌ها که هم اکنون توسط پیمانکار طرح‌های راهسازی در حال اجراست، شهر هشجین و روستاهای تابعه به راه اصلی ایمن و راحت به مرکز استان و تهران دسترسی خواهند داشت.

بهنام‌جو اضافه کرد: برای حضور در شهرستان‌ها و مراکز بخش‌های استان به صورت هر ۴۵ روز یک بار جلسات اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده و  همراه مدیران کل مرتبط با مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس شورای اداری استان اردبیل افزود: در رابطه با تامین آب شرب روستاها نیز باید کارشناسان متولی اطلاعات را جمع‌آوری کرده و در رابطه با میزان اعتبار لازم تصمیم گیری شود.

کد خبر 4527745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha