۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۴

امام‌جمعه بروجرد:

امروز انقلاب اسلامی ایران به مدیر جهادی نیاز دارد

امروز انقلاب اسلامی ایران به مدیر جهادی نیاز دارد

بروجرد- امام‌جمعه بروجرد گفت: امروز انقلاب اسلامی به مدیریت جهادی و مدیر جهادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر جمعه در دیدار با مسئولان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد با بیان اینکه هر ملتی تا زمانی که در خود احساس تغییر نکند نمی تواند موجب تحول اجتماعی و عمومی شود، اظهار داشت: اینکه امام خمینی(ره) توانست در ایران تحولی عظیم ایجاد کند به دلیل خودسازی در وجود بوده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) هم عالم به دین هم عامل و هم معلم بود و به هر آنچه آگاهی داشت و می دانست عمل کرد.

امام جمعه بروجرد افزود: همه مسئولان و مردم ایران نیز به وظایف دینی و قانونی خود در این انقلاب واقف هستند و اگر به این وظایف شرعی عمل کنیم تمامی مشکلات جامعه حل خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: سهل انگاری در وظایف و عدم توجه به مشکلات مردم از سوی مسئولان پذیرفته شده نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی به مدیریت جهادی و مدیر جهادی نیاز دارد، اظهار داشت: مدیر جهادی موفق تلاشی شبانه روزی داشته و خستگی نمی پذیرد؛ ملت ایران دشمنانی را که میخواستند شکست این انقلاب را در چهلمین سالگرد پیروزی خود ببینند را ناکام گذاشتند و می طلبد برای پیشبرد اهداف انقلاب این مردم را تکریم و با چهره گشاده با آنها برخورد کنیم.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: تا زمانی که مسئولان در وجود خود دلسوزی نسبت به این مردم را نداشته باشند، نمی توانند برای مردم قدمی بردارند چرا که برای تحول اجتماعی باید اول تحول درونی را انجام دهند.

کد خبر 4530134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha