۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵

پیام استاندار یزد به مناسبت آغاز دهه فجر؛

دهه فجر فرصتی برای نگاه دوباره به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

دهه فجر فرصتی برای نگاه دوباره به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

یزد ـ استاندار یزد با صدور پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر اعلام کرد: دهه فجر فرصتی برای نگاه دوباره به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است تا دریابیم در فراز و فرودها چه کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در این پیام آورده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

این پیام می‌افزاید: چهلمین سال این پیروزی ماندگار در تاریخ، فرصتی برای نگاه دوباره به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است تا دریابیم در فراز و فرودها چه کرده‌ایم تا بار دیگر با تکیه بر توانمندی‌های علمی و فرهنگی و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند این دوران، در سایه حفظ وحدت و همبستگی در ادامه عزتمندانه این مسیر بکوشیم و بدانیم در شرایط امروز بیش از هر زمانی مردم‌داری، همدلی، انسجام و عبور از سلایق گروهی، لازمه غلبه بر مشکلات است.

در این پیام همچنین آمده است: بی‌گمان هم‌اکنون که در آستانه گرامیداشت نقطه عطفی با شکوه در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران قرار داریم، بلندهمتی و نوآوری برای فعال‌سازی بسترهای نوین از جمله تقویت توانمندی‌های دانش بنیان، بازیابی داشته‌های فرهنگی و سرمایه‌های اجتماعی، اعتماد بیشتر به جوانان، واگذاری امور به بخش خصوصی و حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی بیش از گذشته دارای اهمیت است و ضروری است این موضوعات با تکیه بر آینده‌نگری مورد توجه ویژه قرار گیرند.

طالبی در این پیام آورده است: اینجانب همزمان با بلوغ انقلاب شکوهمند اسلامی و درود به روح پرفتوح معمار کبیر و  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر این مرز و بوم؛ فرا رسیدن ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیز اسلامی و فرخنده ایام الله دهه فجر را  گرامی می دارم.

وی در این پیام همچنین با آرزوی صحت و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری و تبریک این ایام به ملت شریف و رشید ایران اسلامی، به ویژه مردم انقلابی و سختکوش استان یزد، عزت و سربلندی روزافزون این مرز و بوم مقدس را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

کد خبر 4530142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha