۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۱۷

استاندار اردبیل:

۶۲۱ پروژه عمرانی ملی و استانی در اردبیل افتتاح می‌شود

۶۲۱ پروژه عمرانی ملی و استانی در اردبیل افتتاح می‌شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۶۲۱ پروژه اجرا شده از اعتبارات ملی و استانی در مناطق مختلف اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام‌جو عصر شنبه در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی شهرستان اردبیل تصریح کرد: از این تعداد ۴۷ پروژه از محل اعتبارات ملی و ۵۷۴ پروژه عمرانی از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۷۴ میلیارد تومان برای پروژه‌ها هزینه شده است، افزود: توزیع متوازن اعتبارات در شهرستان‌ها نشان می‌دهد که دولت برای همه شهرها و روستاها توجه دارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: برش شهرستانی این پروژه‌ها احصا شده و ۲۰۸ پروژه در شهرستان اردبیل، ۶۳ مورد در پارس‌آباد، ۳۱ مورد در گرمی، ۵۳ پروژه در شهرستان مشگینشهر و ۴۵ پروژه در شهرستان بیله‌سوار افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: در این راستا سهم شهرستان خلخال ۱۱۰ پروژه، سرعین ۲۸، نیر ۱۸،نمین ۲۸ و شهرستان کوثر ۳۷ مورد است که شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهیم شد.

استاندار اردبیل طرح‌های اقتصادی قابل بهره برداری در استان را ۱۰۵ طرح اعلام کرد و افزود:برای این طرح‌ها هم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و سهم هر شهرستان در این مورد نیز مشخص و شفاف است.

بهنام‌جو با بیان اینکه در این واحدهای تولیدی و اقتصادی بیش از هزار و ۴۵۰ نفر مشغول به کار می‌شوند، ادامه داد: حدود ۲۶میلیارد تومان تسهیلات مصوب پرداخت شده ۱۷۴میلیارد تومان آورده سرمایه گذاران در شهرستان‌های مختلف استان است.

رییس شورای اداری استان سهم اشتغال شهرستان اردبیل از طرح های اقتصادی را ۸۲۹ نفر اعلام کرد و افزود: سایر شهرستان‌ها نیز به تناسب طرح‌های انجام شده اشتغال ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: احتمال می رود علاوه بر این‌ها، تعدادی دیگر از پروژه‌ها تا پایان دهه فجر امسال برای افتتاح و بهره‌برداری آماده گردد.

استاندار اردبیل در پایان از تمام سرمایه گذاران بومی و غیر بومی خواست که به جهت وجود مشوق‌های سرمایه گذاری، تسهیل صدور مجوز قانونی، همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و همچنین وجود پتانسیل‌های غنی نیروی انسانی و سرزمینی، استان اردبیل را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنند.

کد خبر 4531493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha