۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷

نماینده مردم سرخه، سمنان و مهدی‌شهر در مجلس:

مشکلات ساختار اداری سرخه پیگیری می‌شود/ ۱۸ اداره بهره‌برداری شد

مشکلات ساختار اداری سرخه پیگیری می‌شود/ ۱۸ اداره بهره‌برداری شد

سرخه- نماینده مردم سرخه، سمنان و مهدی‌شهر در مجلس بابیان اینکه حل مشکلات ابلاغ ساختار اداری سرخه پیگیری می‌شود، گفت: در دولت تدبیر و امید ۱۸ اداره این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی صبح یک‌شنبه در نشست شورای اداری و افتتاح هم‌زمان پروژه‌های سرخه در محل سالن همایش‌های باران این شهر ضمن بیان اینکه رفع مشکلات ابلاغ ساختار اداری این شهرستان پیگیری می‌شود، ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید ۱۸ اداره سرخه به بهره‌برداری رسیده است.

وی بابیان اینکه استقرار ادارات می تواند به ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان سرخه منتهی شود، اضافه کرد: قطعا خواست مردم این شهرستان از طریق استان و به صورت ملی پیگیری شده و در دستور کار است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه نباید در مسائل کشور دچار بخشی نگری و منفعت طلبی منطقه‌ای شویم،   ابراز داشت: می‌بایست در چارچوب عقل و منطق جلو رفت منافع و مصالح کشور که خون هزاران شهید را در پی دارد بر هر موضوعی اولویت دارد.

همتی ظرفیت‌های سرخه را بسیار بالا خواند و تصریح کرد: خواسته ما بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان در حد ملی است ازاین‌رو اولین جشنواره ملی گچ برای فروردین امسال کلید خورد تا ضمن شناساندن ظرفیت‌های موجود در این حوزه (هنری، صنعتی و...) بتوانیم سرمایه‌گذاران را به این بخش سوق دهیم.

وی ضمن بیان اینکه از نظر معادن ششمین استان کشور و با تنوع بسیار زیاد محسوب می‌شویم، اضافه کرد: در شهرستان سرخه با وجود معادن متعدد گچ و سیلیستین می توان با بکار گیری علم روز و فرآوری و پرهیز از خام فروشی اقدامات مناسبی صورت گیرد.

نماینده مردم سرخه، سمنان و مهدی‌شهر بابیان اینکه در بخش کشاورزی مجلس مصوب کرد تا ۸۵ درصد هزینه‌های آبیاری تحت‌فشار و صنعتی را دولت بپردازد، ابراز داشت: اگرچه استان سمنان در زمینه آبیاری و غیره پیشرو در کشور است اما همه باید کمک کنند تا با یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی بهره وری بیشتری داشته باشیم.

همتی افزود: بحث آب همانند بسیاری از چالش های دیگر باید در بعد ملی دیده شود، زیرا بزرگ‌ترین چالش کشور است که باید عقلانی‌تر و منطقی‌تر با آن مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۶۹ پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری بااعتباری معادل چهار هزار و ۱۸۰میلیارد ریال طی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

کد خبر 4531963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha