۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۲۱

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

تامین آب شرب ۶۳ روستای بروجرد از محل منابع پایدار در سال آینده

تامین آب شرب ۶۳ روستای بروجرد از محل منابع پایدار در سال آینده

بروجرد- معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، از تامین آب شرب ۶۳ روستای بروجرد از محل منابع پایدار در سال آینده خبر داد.

مجتبی دالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر، از تامین آب شرب ۶۳ روستای شهرستان بروجرد از محل منابع پایدار طی سال آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان دو رویکرد مهم در حوزه آب شرب دارد، اظهار داشت: یک برنامه در غالب سازگاری با کمبود آب است که در این برنامه دستگاه های اجرایی مربوطه شامل آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شرکت آب و فاضلاب شهری با موضوع درگیر بوده و دنبال این هستند که سند را تشکیل دهند که البته در حال تهیه و تنظیم است.

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با بیان اینکه رویکرد اول با موضوع مدیریت مصرف آب در سال آینده است، افزود: رویکرد دوم شرکت آبفار لرستان تامین آب از محل منابع پایدار است که در قالب آن استفاده از سدها را در استان در دستور کار قرار دادیم.

دالوند، تصریح کرد: در شهرستان بروجرد هم سد «کلان» را داریم که اگر آب منطقه ای تخصیص آب شرکت آبفار لرستان را که ۳ میلیون مترمکعب در سال است را در نظر بگیرد تامین آب ۶۳ روستای بروجرد را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی، ادامه داد: با اجرای این برنامه مشکلات روستاهای بروجرد هم در زمینه کمبود و هم تامین آب در سال ۹۸ مرتفع خواهد شد.

کد خبر 4532770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha