۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۳

فرماندار مهریز خبر داد:

افتتاح ۲۷ پروژه در دهه فجر امسال در مهریز

افتتاح ۲۷ پروژه در دهه فجر امسال در مهریز

یزد ـ فرماندار مهریز از افتتاح ۲۷ پروژه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهریز خبر داد و گفت: این پروژه‌ها هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد رستگاری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز که با حضور استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیار تومان از محل اعتبارت دولتی، غیر دولتی و خیری به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ۱۵ مورد از این پروژه‌ها روستایی و ۲۰ پروژه دولتی است، عنوان کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغالزایی ۴۰۱ نفر را در سطح شهرستان مهریز فراهم می کند.

امام جمعه مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: باید با تمام تلاش و همت خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار بگیریم و اجازه ندهیم اهداف دشمنان و توطئه های آنها علیه انقلاب اسلامی محقق شود.

نیاز به بازسازی میعادگاه نمازجمعه مهریز

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب طبق سه اصل اسلام، ولایت و قانون اساسی پیش برود در همه جا پیروز هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرستان مهریز عنوان کرد: میعادگاه نمازجمعه مکان مناسبی برای نمازگزاران نیست و باید بازسازی شود.

وی تاکید کرد: با جذب اعتبارات لازم توسط استانداری می توان مسجد جامع ولیعصر را به مجتمع مذهبی ورزشی برای همشهریان مهریزی تبدیل کرد.

به گزارش مهر، امروز بعد از جلسه شورای اداری شهرستان مهریز، دو مدرسه شهید زارع‌زاده و دبستان دخترانه مهدی با حضور استاندار یزد افتتاح شد.

کد خبر 4535127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha