۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۲:۲۲

استاندار یزد:

بهداشت و درمان و مطالبه گری مردم مهمترین دستاوردهای انقلاب است

بهداشت و درمان و مطالبه گری مردم مهمترین دستاوردهای انقلاب است

یزد ـ استاندار یزد از ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم و توسعه و ارتقاء بهداشت و درمان به عنوان مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی امروز در سفر خود به شهرستان مهریز به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت و اظهار داشت: یزد از جمله استان‌های است که با کمبود جدی آب مواجه است بنابراین باید با مدیریت و ایجاد شرکت های دانش بنیان و توسعه صنایع کم آبخواه متناسب با محدودیت‌های استانی زمینه اشتغالزایی برای افراد بیشتری را فراهم کرد.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازها، ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان‌های مختلف استان یزد از جمله شهرستان مهریز ادامه داد: لازم است فرماندار مهریز و مسئولان این شهرستان پیگیری‌های لازم برای ساخت مهمان‌شهر، گاز رسانی به روستای میانکوه، حمایت از تولیدات ملی با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در روستاها و ... را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار یزد عنوان کرد: شهرستان مهریز از ظرفیت‌های خوبی در همه زمینه‌ها به وی‍ژه محیط زیست برخوردار است و با بومی سازی این ظرفیت ها می تواند به درجات عالی از شکوفایی اقتصادی دست پیدا کند.

به گزارش مهر، محمدعلی طالبی امروز با حضور در شهرستان مهریز ابتدار در گلزار شهدای گمنام این شهرستان حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی همچنین بعد از جلسه شورای اداری از پروژه‌های دبستان دخترانه یاران حضرت مهدی (عج)، مرکز اقامتی باغ آهو، واحد تولید آجرنسوز و ... با حضور فرماندار و امام جمعه مهریز بهره‌برداری کرد.

کد خبر 4535163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha