۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۲۹

معاون فرماندار رفسنجان:

۵۹ هزار نفر از جمعیت رفسنجان کارت ملی هوشمند ندارند

۵۹ هزار نفر از جمعیت رفسنجان کارت ملی هوشمند ندارند

رفسنجان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان نزدیک به ۵۹ هزار نفر فاقد کارت ملی هوشمند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کدخدایی چهارشنبه شب در جلسه پایش کارت هوشمند ملی اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان نزدیک به ۵۹ هزار نفر فاقد کارت می باشند که ۲۸ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال را شامل می شوند.

وی در خصوص ثبت نام افراد فاقد کارت هوشمند ملی گفت: از کلیه افراد ساکن در شهر و روستاهای بخش مرکزی دعوت می شود با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت واقع در میدان شهدا و خیابان معراج جنوبی و یا پایگاه مقاومت بسیج آن منطقه و اهالی ساکن بخشهای تابعه با مراجعه به نمایندگی ثبت واحوال آن بخش و یا با مراجعه به سایتwww.ncr.ir اقدام به ثبت نام اولیه و اخد نوبت کنند.

کدخدایی خاطرنشان کرد: این افراد سپس در محل تعیین شده که بنا به اولویت زمانی و مکانی مورد نظر ایشان تعیین خواهد شد حضور بهم رسانده و نسبت به انجام مراحل تکمیلی ثبت نام از جمله اخذ مشخصات بیومتریک(اثرانگشت) و عکس پرسنلی برخط در محل اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان ادامه داد: اهالی شهرسرچشمه و روستاهای همجوار می توانند با مراجعه به دفتر پیشخوان شهید بهشتی واقع در شهر سرچشمه نسبت به مراحل ثبت نام اقدام کنند.

کدخدایی اضافه کرد: با توجه به اینکه از سال ۱۳۹۸ کلیه خدمات دولتی بر مبنای داشتن کارت هوشمند ملی ارائه می شود، لذا لازم است افراد فاقد کارت ملی هوشمند نسبت به ثبت نام و اخذ کارت اقدام کنند.

کد خبر 4541835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha