۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۳۷

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اخلاص در عمل و ولایتمداری هنگام جنگ نشدنی ها را ممکن کرد

اخلاص در عمل و ولایتمداری هنگام جنگ نشدنی ها را ممکن کرد

گرگان- فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اخلاص در عمل و ولایتمداری هنگام جنگ نشدنی ها را ممکن کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین معروفی بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین همایش فاتحان فاو که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس گیلان، مازندران و گلستان برگزار شد، با اشاره به عملیات تروریستی جاده خاش زاهدان، اظهار کرد: در این عملیات ناجوانمردانه ۲۸ پاسدار انقلاب اسلامی بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند.

معروفی گفت: بیشتر این پاسداران از لشکر ۱۴ اصفهان بودند که در یک عملیات انتحاری ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و این مصیبت را به مردم اصفهان و کشور تسلیت عرض می‎کنم.

وی با اشاره به عملیات فاو ادامه داد: این عملیات امید را در بین رزمندگان به وجود آورد و باعث عزت و سربلندی ملت ایران  شد.

معروفی تصریح کرد: ۷۵ روز مجاهده در عملیات فاو و کارخانه نمک اتفاق افتاد و اخلاص عمل و فداکاری و ولایتمداری بین نیروها پیروزی در یک جنگ نابرابر را ممکن کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امروز وضع ما با آن دوران قابل قیاس نیست ولی اراده و توکل کم رنگ شده است و اگر فرهنگ مدیریت جهادی زمان جنگ دوباره احیا شود دوباره نشدنی‎ها را ممکن خواهیم کرد.

معروفی گفت: امروزه نیازمند گفتمان در جامعه در برابر توطئه‎های دشمنان هستیم و اقتدار بدون ایثار به وجود نمی‎آید.

وی بیان کرد: در هشت سال جنگ دشمن نتوانست به خاطر اختلافات سیاسی بین رزمندگان اختلاف ایجاد کند امروزه هم نیازمند چنین وحدتی هستیم.

کد خبر 4542294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha