۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۵۲

معاون استاندارآذربایجان غربی:

کمبودی در توزیع اقلام مورد نیاز مردم آذربایجان غربی وجود ندارد

کمبودی در توزیع اقلام مورد نیاز مردم آذربایجان غربی وجود ندارد

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه ی منابع استاندارآذربایجان غربی گفت: کمبودی در زمینه توزیع اقلام مورد نیاز مردم آذربایجان غربی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به فرا رسیدن سال نو و تامین اقلام مورد نیاز شب عید در استان افزود: در حال حاضرگوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، شکر، روغن نباتی، شیر، ماست، پنیر و چند نوع اقلام اساسی در استان تامین شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: واردات لاشه گوسفند، افزایش سهمیه استان در گوشت منجمد توزیعی و برنامه ریزی برای توزیع بهتر در سطح شهر ارومیه و دیگر شهرهای پرجمعیت استان از جمله مهمترین برنامه ها به شمار می رود.

حسینی اضافه کرد: در یک هفته آینده ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان غربی توزیع می شود که بخشی از آن در ارومیه و بخشی دیگر در بین شهروندان چند شهر پرجمعیت استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بازار گوشت طی هفته های آینده بهتر خواهد شد و مردم نگرانی خاصی در این خصوص نباید داشته باشند.

حسینی اظهار تاکید کرد: نهادهای مسوول کشوری و استانی در راستای بهبود بازار نوروزی در همه اقلام برنامه ریزی های لازم را داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه ی منابع استاندارآذربایجان غربی: گفت به جز گوشت در دیگر اقلام توزیعی مشکل خاصی وجود ندارد و به موقع در بازار عرضه می شود.

جعفر صادق مدیر کل صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این جلسه از توزیع یک هزار ۲۰۰ تن گوشت یخ زده و گرم و ۵۰۰ تن برنج درسطح استان طی چندروز آینده خبر داد.

در این نشست جمعی از مسولین اقتصادی استان،اتاق اصناف و واحدهای بازرسی استان نیز در این مراسم حضور و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 4542319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha