۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹

شهردار منطقه یک تهران:

اجرای رینگ گردشگری شمال تهران طرحی فراملی است

اجرای رینگ گردشگری شمال تهران طرحی فراملی است

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران گفت: جاذبه های گردشگری شمال تهران در دامنه های البرز با اتصال به یکدیگر، به صورت رینگ گردشگری می تواند مورد بهره‌برداری فراملی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید موسوی صبح جمعه در حاشیه بازدید از توچال در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مراکز گردشگری شمال تهران می تواند به صورت رینگ گردشگری به شرق منطقه، دربند، جمشیدیه، دارآباد و لشگرک متصل و به صورت فراملی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی گفت: در اجرای طرح های گردشگری مشاوران حرفه ای، متخصص و با تجربه می توانند توسعه زیر ساخت های گردشگری را با عملکردی کارشناسانه پیش ببرند.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به مشکل ترافیک منطقه یک و تاثیر آن در جذب گردشگر افزود: مدیریت بر ترافیک با اختصاص بخشی از مجموعه توچال به خدمات رسانی به شهروندان و استفاده از پتانسیل های موجود و مدهای جدید حمل و نقلی برای رساندن شهروندان از نقاط پایین دست به مراکز گردشگری باید مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: درآمد حاصل از مراکز گردشگری شمال تهران را می توان برای توسعه زیر ساخت های تفریحی و فرهنگی، اجتماعی در سایر مناطق مورد استفاده قرار داد.

کد خبر 4542604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha