۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰

رئیس پلیس راه ایلام:

جاده های فرعی ایوان دارای نقاط حادثه خیز فراوانی است

جاده های فرعی ایوان دارای نقاط حادثه خیز فراوانی است

ایلام - رئیس پلیس راه ایلام گفت: جاده های فرعی ایوان دارای نقاط حادثه خیز و پیچ های فراوانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با حضور مسئولان شهرستان ایوانغرب ، از جادهای  فرعی حوزه این  شهرستان  (زرنه،سومار و گیلانغرب) به طول ۳۳ کیلومتر بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته این محورها دارای نقاط حادثه خیز فراوان و پرپیچ و خم بوده و در بعضی نقاط خصوصاً جاده سومار به دلیل  رانش زمین جاده نشست پیدا کرده  و هر لحظه احتمال وقوع حوادث برای خودروهای که در این مسیر حرکت می کنند وجود دارد.

همتی زاده گفت: متاسفانه به دلیل نبود استاندارد مناسب در این  جاده ها، سالانه شاهد تصادفات فوتی زیادی در این  محورهای هستیم.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد:  در بعضی نقاط این جادها که دارای پستی و بلندی ها و کندگی های فراوانی است و  لکه گیری انجام شده فاقد هرگونه استاندارد خاص بوده  و رانندگان برای فرار از  کندگی های سطح آسفالت از مسیر های اصلی خود خارج و دچار انحراف در جاده می شوند و حوادث را  برای خود و دیگر خودروهای عبوری بوجود می آورند.

 وی در پایان گفت: از رانندگان عزیز تقاضا داریم تا چاره اندیشی و پیگیری تا حصول نتیجه توسط این پلیس و دستگاه های ذیربط  از ترددهای غیر ضروری در مسیر جاده سومار تا زمان مسدودی کامل خودداری کنند.

کد خبر 4542638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha