۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱:۵۷

امام جمعه دیلم:

اتحاد شیعه و سنی امنیت را در مرزها بهبود می‌بخشد

اتحاد شیعه و سنی امنیت را در مرزها بهبود می‌بخشد

دیلم- امام جمعه دیلم گفت: اتحاد شیعه وسنی می تواند امنیت را در مرزها بهتر سازد و باعث ناامیدی دشمنان و جنایتکاران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری شنبه‌شب در مراسم بزرگداشت شهدای  جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت به مناسبت این حادثه تروریستی ومحکوم کردن این جنایت اظهار داشت: یکی از مقوله‌هایی که در دین مبین اسلام بسیار مهم و اساسی بیان شده و از ضروریات مهم زندگی برشمرده شده است موضوع امنیت است.

وی افزود: امنیت زیربنا و بستر تمام فعالیت‌های سیاسی،  اقتصادی، فرهنگی، مذهبی است واسلام امنیت رامقدمه ای برای رسیدن به هدف دانسته و آن را هدف نمی داند.

حجت الاسلام حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه سعی می کنند امنیت جوامع اسلامی را با توطئه ها و دسیسه های مختلف برهم بزنند.

و ی گفت: استکبار و دشمنان نظام مقدس اسلامی همیشه وجود داشته اند وتمام تلاش و سعی خود را در راستای برهم زدن آرامش و امنیت این نظام مقدس به کار برده‌اند.

امام جمعه دیلم با اشاره به اینکه توطئه ها و نقشه های شوم استکبار همیشه وجود داشته افزود: دشمنان با توطئه ها و دسیسه های مختلف سعی دارند که بین مردم  تفرقه و دودستگی بوجود آورند و فاصله بین مردم ونظام ایجاد کنند ولی نمی‌دانند که با این توطئه‌ها راه به جایی نخواهندبرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیلم بیان داشت: اتحاد شیعه وسنی می تواند امنیت را در مرزها بهتر سازد وباعث ناامیدی دشمنان وجنایتکاران می شود.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی باید بدانند پایه های این نظام روزبه روز مستحکم‌تر می شود.

کد خبر 4544113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha