۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۳۷

رئیس اداره میراث فرهنگی بروجرد مطرح کرد:

ظرفیت مراکز اقامتی بروجرد جوابگوی حجم مسافران نوروزی نیست

ظرفیت مراکز اقامتی بروجرد جوابگوی حجم مسافران نوروزی نیست

بروجرد- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: در حال حاضر ۳۴۰ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی بروجرد وجود دارد اما این تعداد جوابگوی حجم مسافران نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله یارمحمدی در جلسه ستاد خدمات سفر بروجرد با بیان اینکه در دو مقطع زمانی حجم مسافران در شهرستان بروجرد به اوج می رسد، اظهار داشت: یکی از مقاطع فصل تابستان است اما بیشترین حجم مسافر در شهرستان مربوط به ایام نوروز است.

وی افزود: آمار نشان می‌دهد اسکان مسافر نسبت به چند سال‌گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد تصریح کرد: بازدید از آثار تاریخی شهرستان بروجرد نیز نسبت به چند سال اخیر ۱۶ درصد افزایش داشته است.

یارمحمدی ادامه داد: در بروجرد ۳۴۰ تخت برای اقامت گردشگران و مسافران وجود دارد که با توجه به حجم بالای مسافران در این شهر این تعداد تخت جوابگو نبوده و برای اسکان مسافران از مدارس هم استفاده می‌شود.

وی افزود: نظارت بر اماکن گردشگری، اجرای برنامه‌های رادیویی و مستندهای تلویزیونی، برگزاری نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی از اقداماتی است که در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد یادآور شد: همچنین در این ایام توزیع بروشورهای راهنمای گردشگری، نقشه شهر و شهرستان و استقرار افراد راهنما در اماکن پربازدید تاریخی و گردشگری انجام خواهد شد.

کد خبر 4547798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha