۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان:

وکلای بازنشسته باید مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شوند

وکلای بازنشسته باید مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شوند

اصفهان- رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: وکلای بازنشسته باید مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شوند تا فضای کاری مناسب برای وکلای جوان مهیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا رئیسی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد وکلای تحت عضویت کانون وکلا به همراه کار آموزان سه هزار نفر هستند.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از وکلا بیکار هستند و هنوز فرهنگ استفاده از وکیل برای بسیاری از اقشار مردمی جا نیفتاده است، ادامه داد: همانطور که در کشورهای اروپایی هر خانواده یک وکیل دارد باید در ایران نیز این فرهنگ شکل بگیرد.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه زیر سوال بودن و از بین بردن استقلال کانون وکلا پیامدهای بسیار زیانباری  دارد، ادامه داد: به راحتی شاهد تخریب شخصیت وکیل در سریالها و فیلم ها از سوی رسانه ملی هستیم .

وی با بیان اینکه همانطور که مردم یاد گرفتند وقتی بیمار می شوند پیش پزشک بروند باید این نگاه هم به وکیل داشته باشند که کارهای حقوقی، معاملات و طرح وبرنامه خانوادگی خود را از طریق وکیل پیگیری کنند، ادامه داد: به دنبال اجرای طرح بهداشت قضایی هستیم به این صورت که با پر رنگ کردن نقش وکلا و ایجاد فرهنگ مردمی برای استفاده از وکیل در امور زندگی از تخلف حقوقی در امان بمانیم.

کد خبر 4548445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha