۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴

همزمان با آخرین روز تئاترفجر صورت گرفت؛

قدردانی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی از اهالی رسانه

قدردانی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی از اهالی رسانه

روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در آخرین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، طی پیامی از اهالی رسانه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در آستانه اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و جشنواره سی و هفتم در پیامی خطاب به اهالی کلمه تأکید کرد: «بهمن، به واسطه برگزاری جشنواره‌های پنج‌گانه‌ فجر، همواره برای اعضای سرویس فرهنگ و هنر تحریریه‌ خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، دبیران سرویس و منتقدان؛ برای آنان که زندگی‌شان از راه پاسداشت «کلمه» می‌گذرد، ماهی بوده است همراه با دویدن‌هایی که روز را از شب باز نمی‌شناسند.

بهمن ۹۷ و سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را به مدد وجود نازنین شمایی از سر گذراندیم که کتمان حقیقتِ نهفته در فرهنگ و هنر را برنمی‌تابید و درست و غلط را به خوبی از هم تمیز می‌دهید. قدردان آن‌چه در این راه، برای تحققش از جان مایه گذاشتید هستیم و امیدواریم خستگی راه طی شده بر جان نازنین‌تان نماند که نه تنها سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر که هر رویداد دیگری، بی‌حضور تمامِ شما، چیزی‌ست ابتر و ناتمام.»

اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، روز شنبه، چهارم اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

کد خبر 4549080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha