۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۴۶

کرسی های نفحات ویژه ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود

کرسی های نفحات ویژه ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود

کرسی های تلاوت ویژه ولادت حضرت زهرا(س) از سوی دارالقرآن نفحات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر؛ کرسی‌های نفحات ویژه ولادت حضرت زهرا (س) از سوی دارالقرآن نفحات برگزار میشود.

برهمین اساس امروز شنبه ۴ اسفند با تلاوت مجید ملک‌محمدی قاری ممتاز کشورمان و با اجرای سیدحامد رشیدالشادات در مسجد اعظم تجریش برگزار خواهد شد.

در شب میلاد حضرت زهرا س مسجد خلیل الله با تلاوت علی محرابی قاری و حافظ ممتاز کشورمان   دوشنبه ۶ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ظهر میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور آیت الله دین‌پرور و با تلاوت امیرحسین حیدری قاری و حافظ ممتاز کشورمان در تکیه تجریش سه شنبه ۷ اسفند ماه برگزار می‌شود.

 تلاوت حاج محمود نوروزی حافظ بین المللی کشورمان در مسجد رحمتیه واقع در خیابان پیروزی خیابان شکوفه چهارشنبه ۸ اسفند ماه پس از نماز عشا برگزار می‌شود.پنجشنبه ۹ اسفندماه با تلاوت حاج طه کبیری قاری ممتاز کشورمان در مسجد فاطمی خانی‌آبادنو منعقد می‌گردد.

در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع می‌گردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار می‌گردد. بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع می‌گردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سؤال می‌شود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم می‌گردد.

همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

کد خبر 4550034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha