۵ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۴۵

با هدف آموزش افزایش کیفیت؛

«شبکه نظارت و کنترل تغذیه دانشجویی» ایجاد می شود

«شبکه نظارت و کنترل تغذیه دانشجویی» ایجاد می شود

«شبکه نظارت و کنترل تغذیه دانشجویی کشور» با هدف آموزش، نظارت و در نهایت افزایش کیفیت و سلامت تغذیه دانشجویان توسط صندوق رفاه وزارت علوم ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: از آنجا که سیاستگذاری، راهبری و نظارت بر ارائه خدمات تغذیه دانشجویان سراسر کشور بر عهده صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم است و با توجه به حساسیت موضوع تغذیه دانشجویی و لزوم نظارت و کنترل مستمر و دقیق خدمات تغذیه در نظر است با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی «شبکه نظارت و کنترل تغذیه دانشجویی کشور» با هدف آموزش، نظارت و در نهایت افزایش کیفیت و سلامت تغذیه دانشجویان با مشارکت همکاران دانشگاهی ایجاد شود.

بنابراین متقاضیان دانشگاهی شرکت در این طرح و عضویت در این شبکه به عنوان ناظر که دارای شرایط اعلام شده باشند، می توانند نسبت به ثبت نام از طریق سامانه فاز ۲ صندوق رفاه دانشجویان تا ۹ اسفند ۹۷ اقدام کنند.

پس از بررسی اولیه شرایط ثبت نام کنندگان و افراد حائز شرایط  و ارزیابی نهایی آنها در جلسه مصاحبه ای که در روز یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ در محل صندوق رفاه برگزار می شود، اعضاء شبکه نظارت و کنترل تغذیه دانشجویی کشور انتخاب شده و احکام آنها صادر می شود. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به نشانی http://www.swf.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 4550130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha