۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰:۵۰

نائب رئیس شورای شهر گرگان:

تبلیغات شهری گرگان ساماندهی شود

تبلیغات شهری گرگان ساماندهی شود

گرگان- نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر ایجاد بازارچه های نوروزی و استقرار دستفروشان در این نقاط، گفت: تبلیغات شهری گرگان باید ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم جرجانی شامگاه شنبه در نطق پیش از دستور خود در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در ورودی شرق گرگان از پل نصرآباد تا میدان معلم معضلات و مشکلات ایمنی و ترافیکی زیادی وجود دارد.

وی افزود: دوربرگردان روبروی جرجان پنجم ترافیک اسفباری دارد و باید در خصوص ترافیک این نقطه اقدام عاجلی اندیشیده شود.

جرجانی ادامه داد: وجود ترمینال و موقعیت خاص این منطقه سبب حجم زیاد خودروها شده و حتما باید قبل از عید واحد ترافیک شهرداری فکری به حال آن کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انعکاس خوب اخبار سبب زنده نگهداشتن امید در دل مردم می شود و شهرداری گرگان در این زمینه خوب عمل کرده است.

جرجانی بیان کرد: شهر گرگان از نظر نظافت یکی از تمیزترین شهرهای کشور بوده و از لحاظ سیما و منظر هم اقدامات خوبی در آن انجام شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن پایان سال و شب عید و حضور دستفروشان در معابر از شهرداری خواست تا در چند نقطه بازارچه تشکیل شده و آن ها ساماندهی شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که تبلیغات شهری را دو ساله به بخش خصوصی می دهیم، اضافه کرد: باید تبلیغات شهری، هم از قرارگرفتن جایگاه و همخوانی با محیط ساماندهی شود.

جرجانی تصریح کرد: پرداخت عیدی و پاداش نیروهای خدماتی و پرداخت حقوق پیمانکاران فضای سبز هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت که برای تمیزی و نظافت و جمع آوری نخاله از سطح شهر باید سایر دستگاه ها هم به شهرداری کمک کنند.

کد خبر 4550501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha