۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

اتخاذ راهکارهای اجرایی در آموزش و پرورش با تکیه بر بیانیه رهبر

اتخاذ راهکارهای اجرایی در آموزش و پرورش با تکیه بر بیانیه رهبر

ری- قائم مقام وزیر آموزش و پرورش از اتخاذ راهکارهای اجرایی در آموزش و پرورش با تکیه بر بیانیه رهبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی نعمت‌الهی صبح سه شنبه با حضور در جشن و برنامه ویژه سازمان دانش آموزی با نام (سپاس مربی) که در شهرری برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم اظهار داشت: توفیقی بود که همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و در آستانه هفته علوم تربیتی در جشنی که توسط سازمان دانش اموزی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان ها برگزار شد حاضر شویم.

نعمت الهی با اشاره به اینکه این جشن با شادی و معنویت زیادی همراه بود گفت: این جشن برای دانش اموزانی برگزار شد که مظهر امید اینده کشور هستند و انشااله آینده سازان کشور باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در باب آموزش و پرورش گفت: بر حسب فرمایشات رهبر و طبق دستور وزیر آموزش و پرورش مقرر شد قسمت هایی از بیانیه مقام معظم رهبری را که به طور مستقیم مربوط به اموزش پرورش است طی جلسه ای مرکب از مدیران و معاونین کل مورد بررسی قرار دهیم و برای انها راهکار اجرایی ارائه شود.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: میخواهیم همانطور که نظام تربیتی کشور همچون سایر امور پیشتار بوده در این زمینه نیز پیشتاز باشد.

نعمت الهی گفت: چیزی که مهم است این است که باید بیش از گذشته و وضعیت فعلی کشور همکاران در امور تربیتی فعال تر شوند و با کارهای نو زمینه جذب دانش اموزان را فراهم کنند تا ایرانی بهتر و آبادتر داشته باشیم.

کد خبر 4552951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha