۸ اسفند ۱۳۹۷، ۶:۵۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

بیمارستان صحرایی خراسان جنوبی بدون تجهیزات است

بیمارستان صحرایی خراسان جنوبی بدون تجهیزات است

بیرجند_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بیمارستان صحرایی خراسان جنوبی تجهیزات ندارد .

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقانی فیروزآبادی سه شنبه شب در شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار کرد:افتتاح دو اورژانس هوایی در شهرهای بیرجند و طبس از مهمترین اتفاقات در حوزه بهداشت و درمان مدیریت بحران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: اورژانس هوایی طبس بعد از اورژانس تهران بیشترین مأموریت را در کشور داشته است که این حجم فعالیت بسیار ارزشمند است.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی خراسان جنوبی تجهیزات لازم را ندارد، ادامه داد: در حال حاضر بخش بهداشت و درمان در ۱۴ بیمارستان و ۷۲ پایگاه در مرکز مدیریت فوریت ها ارائه خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه شبکه بیسیم دیجیتال نیازمند توسعه است، گفت: نیاز به یک کمپ پیشرفته خدمات پزشکی در مواقع بحران داریم.

سید جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی نیز در این شورا اظهار کرد: ۹۷ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل،طوفان و فرونشست در یازده ماهه سال جاری در خراسان جنوبی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ راهدارخانه در خراسان جنوبی بیان کرد: در عملیات راهداری زمستان ۹۷ حدود ۱۲ هزار و ۸۰ کلیومتر باند برف روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: تبدیل آب نما به پل در ۱۵ مورد، تعمیر و تجهیز ماشین آلات نیز در راستای افزایش ایمنی صورت گرفته است.

شهامت با بیان اینکه هزینه ماشین آلات نسبت به سال گذشته چند برابر افزایش یافته است، اظهار کرد: مبلغ ۹۶ میلیارد تومان برای بازسازی راه‌های استان نیاز است.

کد خبر 4553684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha