۸ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۴۳

روایت مجازی؛

تجربه‌ خوب مداح معروف از بستری شدن در یک بیمارستان دولتی

تجربه‌ خوب مداح معروف از بستری شدن در یک بیمارستان دولتی

کار خوب و مسئولانه، بالاخره راه خودش رو پیدا می‌کنه و به قله موفقیت می‌رسه.

مجله مهر: خیلی از ما تا اسم بیمارستان دولتی به گوشمان می‌خورد، گارد منفی می‌گیریم. میثم مطیعی مداح جوان و معروف کشورمان روایتی از مراجعه اخیر خود به یکی از بیمارستان‌های دولتی و اقدامات مسئولانه ای که در این بیمارستان برای عموم بیماران صورت می گیرد را روایت کرده است:

او در این باره در اینستاگرام خود نوشت: «منفی رو می‌بینند و برجسته می‌کنند که تبدیل به عادت می‌شه براشون و اصلا نقاط‌قوت به چشم‌شون نمیاد. این آدمها به مرور تبدیل می‌شن به آدم‌های ‌نق‌نقو. اینها همون‌هایی هستند که فقط غُر می‌زنند و هیچ راه‌حلی هم برای درست شدن امور ندارند. یکی از مهم‌ترین گام‌های پیشرفت و رشد در زندگی، دوری از این آدم‌ها و جدی نگرفتن اونهاست.‌

با قبول همه سختی‌ها و مشکلات که انکارناپذیره، ما نقاط قوت و مایه امید کم داریم؟ قطعاً نه. شک نکنید یکی از وظیفه‌های اصلی جوان‌های دغدغه‌مند در شرایط فعلی، به اشتراک گذاشتن و مطرح کردن عملکردهای خوب و مثبته.‌

یکی از این موارد اخیراً خیلی به چشمم اومد، که حیفم اومد نگم:‌ ‌هفته گذشته برای یک کار درمانی رفتم بیمارستان اختر که مرکز تخصصی ارتوپدی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و چند نفری که از جریان خبر داشتند، با تأکید می‌گفتند: « بیمارستان دولتی نری یک‌وقت. رسیدگی نمی‌کنند. این بیمارستان‌ها فلان و بهمانه و...» که خُب طبق معمول گوش ندادم.

چند روزی برای عوامل بیمارستان زحمت داشتم. به جرأت چیزی که لمس کردم این بود: خوش رویی و احترام به بیمار، رسیدگی دلسوزانه‌، تعداد زیادی پزشک نخبه و کاربلد که در عین حال ‌جوان، مؤمن و انقلابی بودند؛ مدیریت و ریاست کارآمد، خوش فکر و ارتقاء دهنده‌.

برای اینکه مطمئن بشم این برداشت من با بقیه مریض‌ها مشترکه یا فقط من اینجوری احساس کردم، رفتم اتاقشون و ضمن احوالپرسی و عیادت، ازشون سؤال کردم. خدا رو شکر حس مشترک همه همین بود.‌ از همه‌ی عوامل بیمارستان اختر (کارگران عزیز، کارمندان، پرستاران و پزشکان) ممنونم. بالاخص از: دکتر سیدمحمد قریشی ‌ریاست مرکز آموزشی، درمانی، تحقیقاتی اختر؛ دکتر حسین بدخشان‌ مدیریت بیمارستان اختر، دکتر سیدمرتضی کاظمی ‌متخصص جراحی استخوان و مفاصل و رئیس مرکز تحقیقات ارتوپدی‌ و خانم منیره ضیایی‌ مدیر خدمات پرستاری.

حرف آخر: کار خوب و مسئولانه، بالاخره راه خودش رو پیدا می‌کنه و به قله موفقیت می‌رسه.»

کد خبر 4553809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha