۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۱

کریمی در تذکر شفاهی:

باید با مفسدان اقتصادی و محتکران برخورد شود

باید با مفسدان اقتصادی و محتکران برخورد شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دستگاه قضایی باید برخورد قاطعی با مفسدان اقتصادی و محتکران داشته باشد چرا که در شرایط فعلی مردم از وضعیت اقتصادی تحت فشار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در تذکر شفاهی، گفت: در شرایط فعلی هم اصناف و کسب و هم عموم مردم تحت فشارهای اقتصادی هستند و متأسفانه نظارت ها بر بازار کافی نیست.

وی افزود: آن طور که باید و شاید در بازار نظارت نمی شود که اگر نیاز است یا سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت ها احیا شود و یا آنکه نظارت بر بازار به تعزیرات سپرده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در کنار اعمال مجازات های قانونی، بحث بازرسی ونظارت بر قیمت ها هم باید در سازمان تعزیرات سامان داده شود.

 کریمی تاکیدکرد: بحث نظارت و بازرسی بر قیمت ها  به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان سپرده شده است که کافی نیست.

وی یادآور شد: در استان ها هم هیچ‌گونه ساختار تشکیلاتی برای بازرسی  و نظارت بر قیمت ها وجود ندارد و متأسفانه مردم با افزایش بی رویه و ساعتی قیمت ها مواجه اند و انتظار می رود دولت برای تقویت نظارت و کنترل بر بازار جدی تر عمل کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: از دستگاه قضا انتظار است که برخورد قاطعی با مفسدان اقتصادی، محتکران و سودجویان داشته باشد تا آرامش به مردم در آستانه عید برگردد.

کد خبر 4554630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha