۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۱۱

رئیس اداره جنگلداری منابع طبیعی خراسان جنوبی:

۱۵ هزار اصله نهال رایگان در خراسان جنوبی توزیع می شود

۱۵ هزار اصله  نهال رایگان در خراسان جنوبی توزیع می شود

بیرجند- رئیس اداره جنگلداری خراسان جنوبی از توزیع نهال رایگان به مناسبت هفته منابع طبیعی در تمام شهرهای استان خبر داد و گفت: ۱۵ هزار اصله بین نمازگزارن در روز جمعه توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، رئیس اداره جنگلداری و جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: در راستای ترویج فرهنگ درخت و درخت کاری توزیع نهال رایگان بین نمازگزاران نماز جمعه ۱۰ و ۱۷  اسفند ماه در تمام شهرستان های استان انجام می شود.

عباسعلی محمودی افزود: بیش از ۱۵ هزار اصله انواع نهال کاج، زبان گنجشک،سرو خمره ای، سرو شیراز ، زیتون تلخ و اقاقیا در بین نمازگزاران توزیع خواهد شد.

 وی بیان کرد: همچنین تعدادی نهال رایگان بعد از همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز در روز جمعه ۱۰ اسفند در بیرجند توزیع می شود.

وی یادآور شد: کاشت درخت بسترسازی برای توسعه فضای سبز است، جنگل‌ها و درختان به عنوان یکی از مهم‌ترین سامانه های حیات بخش بشر، جایگاه انکارناپذیری در تأمین رفاه، آسایش و سعادتمندی جوامع بشری دارند.

وی ابراز امیدواری کرد :شهروندان با توجه به اهمیت حیات طبیعی در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند و در سال‌های آتی شاهد توسعه فضای سبز و توجه بیشتر مردم و مسئولان به این امر مهم باشیم.

کد خبر 4555590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha