۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۰۳

امام جمعه اراک عنوان کرد؛

دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی/ چراغ راه ما اسلام ناب است

دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی/ چراغ راه ما اسلام ناب است

اراک- امام جمعه اراک گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی برای دستیابی به اهداف خود، به دنبال ترویج اسلام آمریکایی و انگلیسی هستند، اما باید بدانند که چراغ راه ما اسلام ناب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) پس از نبی مکرم اسلام(ص) تلاش کرد تا اسلام واقعی را به مسلمین نشان دهد و امروز نیز باید با پیروی از منش آن بانوی بزرگوار اجازه ندهیم اسلام آمریکایی و انگلیسی جای اسلام ناب محمدی را بگیرد.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و معیاری برای تشخیص حق از باطل است. باید آن بانوی بزرگ را بیش از پیش بشناسیم و بهره گیری از سیره دخت نبی مکرم اسلام(ص) را در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و غیره مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه اراک بیان کرد: در حقیقت اسلام ناب، تحقق عدالت و برادری، مقابله با ظالمان و دفاع از مظلوم را رسالت خود قرار داده است. به همین سبب در شرایط انتظار ظهور امام عصر(عج)، رهبری جامعه اسلامی این اسلام را در مسیر اسلام ناب محمدی هدایت می کند تا از نفوذ اسلام آمریکایی و ایادی استکبار در امان بمانیم.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: همچنین در جامعه اسلامی باید حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بانوان و مادران قرار گیرد و در ازدواج و تربیت فرزندان با بهره گیری از منش و سیره آن بانوی بزرگوار، تحکیم بنیان خانواده را رقم بزنیم و آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی علیرغم تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان توانست چهل سال پر فراز و نشیب را پشت سر بگذارد و با اقتدار و عزت حرکت کند. امروز نیز در آغاز پنجمین دهه از انقلاب، با توجه به رهنمودهایی که ازسوی رهبر معظم انقلاب به عنوان گام دوم ارائه شده، می‌توانیم همچون گذشته عزت و اقتدار و پیشرفت را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: در این زمینه آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان به ویژه نسل جوان اثرگذاری بسیار می توانند داشته باشند و نقش مهمی ایفا کنند. بنابراین باید با تمام توان برای پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها تلاش کنیم و به دشمن اجازه ندهیم که با دسیسه و فریب، راه را بر ما سد کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مشکلاتی که امروز در کشور با آن ها روبرو هستیم، چنانچه با همدلی، آگاهی نسبت به دشمن و کار جهادی برای رفع آنها تلاش کنیم، قطعا قابل حل خواهد بود و در این مسیر باید بدانیم توکل بر پروردگار و حرکت در راه خدا پشتیبان ماست.

کد خبر 4556040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha