۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷

استاندار اصفهان:

قیمت گوشت قرمز و مرغ در آران و بیدگل مناسب و متعادل نیست

قیمت گوشت قرمز و مرغ در آران و بیدگل مناسب و متعادل نیست

آران و بیدگل- استاندار اصفهان گفت: قیمت گوشت قرمز و مرغ در آران و بیدگل نسبت به دیگر شهرستانهای استان گران‌تر است و متناسب و متعادل نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی ظهر شنبه پس از بازدید سرزده از مغازه های سطح شهر  آران و بیدگل در جلسه کارگروه بهداشت و درمان آران و بیدگل اظهار داشت: قیمت گوشت قرمز و مرغ در آران و بیدگل نسبت به دیگر شهرستانهای استان گران‌تر است و وضعیت بهداشتی مغازه‌های پخت نان هم در این شهرستان مناسب نیست.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی موجود در کشور گفت: این فشارها و گرانی های موجود دلیلی بر هرج و مرج و نبود اعمال حاکمیت و نظارت نیست،مسئولان شهرستان نباید منتظر فعالیت و راه‌اندازی اداره تعزیرات باشند بلکه خود با هماهنگی مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

 استاندار اصفهان تصریح کرد: همه دستگاه های دولتی و مردم باید در اجرای حاکمیت و قانون به ویژه در زمینه مایحتاج مردم تلاش جدی داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولان در هر منطقه ای از استان باید از قانون برای رفع مشکل مردم بهره بگیرند نه اینکه با قانون جلوی کار مردم را بگیرند.

رضایی در پاسخ به انتقاد مسئولان شهرستان نسبت به مشکلهای اداری برای رفع مشکلات مردم گفت: مسئولان پایین دستی در شهرستانها تا جایی که قانون اجازه می‌دهد با تفویض اختیار کار را انجام دهند در غیر این صورت استانداری را در جریان بن بست کار قرار دهند.

وی در ادامه از برنامه ریزی استانداری اصفهان با همکاری بخش خصوصی برای توزیع گوشت ارزان قیمت در استان خبر داد و گفت: مسئولان شهرستان هم باید نهایت تلاش خود را برای ارزاق شب عید مردم و دسترسی آسان و ارزان مردم انجام دهند.

کد خبر 4556896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha