۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۴۵۸۷ تن اقلام اساسی در قزوین توزیع شده است

۴۵۸۷ تن اقلام اساسی در قزوین توزیع شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و ۵۸۷ تن اقلام اساسی در استان قزوین با نظارت بازرسان سازمان صمت توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جلسه کمیته نظارت بر فرآیند مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان، منوچهر حبیبی معاون استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار استان، محمود احمدی مدیر کل تعزیرات استان، رئیس اتاق اصناف و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن کنفرانس دادسرای قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار در این جلسه خلاصه‌ای از مصوبات و آخرین اقدامات انجام شده در ستاد تنظیم بازار استان و بازرسی‌های انجام شده ارائه کرد.

وی در ادامه گفت: تاکنون ۲۶ جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار و معاون استاندار برگزار شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و ۵۸۷ تن اقلام اساسی در استان قزوین با نظارت بازرسان سازمان صمت توزیع شده است.

وی در ادامه تشریح کرد: تاکنون ۵۶۷ تن گوشت گوساله منجمد و ۵ تن گوشت گوساله گرم، ۵۳۲ تن مرغ منجمد و ۵۲۴ تن مرغ گرم و ۱۰۵ تن گوشت گوسفندی گرم و ۳۰ تن گوشت گوسفندی منجمد در استان توزیع شده است.

پرزحمت در ادامه ضمن تقدیر از ورود دستگاه قضائی در تنظیم بازار گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار فقره بازرسی از اصناف استان توسط بازرسان انجام شده که منجر به تشکیل ۶۴۵۰ پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه گفت: تعداد ۴۷۷۰ فقره گزارش مردمی دریافت شده که منجر به کشف ۷۲۴۲ تخلف شده است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال با هدف تنظیم بازار شب عید از ۱۴ اسفند ماه به مدت ۸ روز با محوریت اتاق اصناف مرکز استان و با نظارت سازمان صمت استان خبر داد.

پرزحمت در پایان گزارش خود گفت: بر اساس تاکید ستاد تنظیم بازار استان و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال طرح ویژه نظارتی به صورت سه شیفته صبح-ظهر و شب با حضور بازرسان سازمان و گشت‌های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و… از اول اسفند سالجاری شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4557636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha