۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲

حادثه در مرکز ترک اعتیاد آبشورک ۱۱مصدوم و یک کشته داشت

حادثه در مرکز ترک اعتیاد آبشورک ۱۱مصدوم و یک کشته داشت

بندرعباس - مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس گفت: حادثه در مرکز ترک اعتیاد آبشورک ۱۱ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرجام دانش گفت: معتادان این کمپ ظاهراً در اعتراض بدرفتاری و شرایط نامناسب کمپ، درب‌های محل اسکان را از داخل بسته و تهدید کرده اند که محل را آتش خواهند زد. این افراد پس از حدود یک ساعت و نیم تهدید خود را عملی کردند.

وی ادامه داد: مأموران آتش نشانی پس از اطلاع، از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شدند و با تدبیر فوری و مناسب و تخریب دیوار، افراد را از میان آتش و دود خارج کرده و به مراکز درمانی منتقل کردند.

آتشپاد فرجام دانش تصریح کرد: این مرکز هیچ گونه امکانات ایمنی نداشت.

همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان از فوت یک نفر براثر آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان بندرعباس خبرداد.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: در حادثه آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان بندرعباس ۱۲ مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه هفت نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید محمدی و پنج نفر به بیمارستان خلیج‌فارس منتقل شدند، اظهار کرد: یک مرد حدوداً ۴۵ ساله نیز پیش از رسیدن به بیمارستان در اثر مشکل تنفسی ناشی از دود در محل حادثه جان خود را از دست داده بود و سایر مصدومان نیز دچار عوارض ناشی از دود شده بودند که پس از درمان مرخص شدند.

کد خبر 4560369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha